TICKETING
Ons Servicedesk- en NOC-team gebruikt een ticketingsysteem om alle service requests, incidenten en andere meldingen georganiseerd bij te houden.
- U ontvangt e-mailnotificaties bij elke update van uw ticket.
- U kan een eigen login krijgen voor dit systeem, zodat u zelf nieuwe tickets kan aanmaken, de status van uw bestaande tickets kan raadplegen, en updates ingeven.
- In dit systeem houden we tevens de technische documentatie van uw netwerk bij. Ook deze info kan u ten allen tijden consulteren.
- Houden we specifieke procedures, contracten of andere documenten bij? Ook deze kan u consulteren in het ticketingsysteem.
- Is een probleem opgelost en wordt het ticket gesloten? In dit geval ontvangt u een opvolgmail met kwaliteitscontrole waarin we de eenvoudige vraag stellen of u tevreden bent. Indien u negatief zou antwoorden, wordt het ticket automatisch heropend en gaat onze Servicedesk onmiddellijk op onderzoek om te bekijken wat er fout liep.
Om deze functionaliteit aan te bieden maakt Cloudhighway gebruik van Hyperdesk, ons eigen ticketing systeem, dat ook door onze partners gebruikt kan worden om hun eigen servicedesk te stroomlijnen.