N-ABLE MSP MANAGER

Geef uw bedrijf een boost.

Het gebruiksgemak van MSP Manager zal uw team de vrijheid geven om uw belofte van geweldige service waar te maken.

Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Geef uw bedrijf een boost!

Laat het beheer van uw bedrijf en een uitstekende ondersteuning niet aan het toeval over. Het gebruiksgemak van MSP Manager zal uw team de vrijheid geven om uw belofte van geweldige service waar te maken.
  • Intuïtieve, lichtgewicht ticketing met naadloze RMM- en N-central ® platformintegraties.
  • Eenvoudige tijdregistratie met handige timers en functionaliteit voor terugkerende tickets en afspraken.
  • Gesloten e-mail met automatische ticketbewaking en routering, met een gestroomlijnde Microsoft 365-installatie via OAuth.
  • Compleet klant- en kennisbeheer met een branded portal.
  • Boekhoudintegraties met QuickBooks Online, QuickBooks Desktop en Xero.

Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Verhoogde technische efficiëntie

server-backup

• Beheer tickets eenvoudiger, leg eerder niet-gefactureerde tijd en uitgaven vast en stel uw team in staat om samen te werken aan tickets. Al die zaken stimuleren de productiviteit en inkomsten van uw bedrijf.


Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Tijdregistratie

workstation-backup

Start, pauzeer of voeg tijd toe aan tickets of sla op en start een timer om de tijd bij te houden. Snelle aanmelding, geautomatiseerde ticketroutering en realtime tracking maken het gemakkelijk om klantverzoeken te verwerken.


Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Gestroomlijnde facturatie

backup-documents

Houd automatisch en nauwkeurig tijd- en factuurgegevens bij met servicepakketten. Exporteer gegevens snel naar uw boekhoudsoftware om de facturatie te stroomlijnen.


Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Meer flexibiliteit en schaalbaarheid

backup for microsoft 365

Pas het serviceaanbod aan met behulp van onze kant-en-klare servicemodellen. Factureer per incident, per uur, voor maandelijks beheerde services, of alle drie, wat voor uw bedrijf zinvol is.


Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial

Geïntegreerde, veilige cloudgebaseerde oplossing

faster-backups-and-restores

N-able ™ MSP Manager integreert met N-able RMM en N-able N-central om activa synchroon te houden en u met Take Control externe sessies met één klik te geven vanuit activalijsten of tickets.


Vraag uw offerte Vraag een demonstratie Start een trial
  • Organiseer uw tickets en prioriteer snel
  • Hou de tijd bij en update tickets onderweg
  • Toon de volledige schaal van het werk dat u doet
  • Plan terugkerende tickets en afspraken
  • Facturatie automatiseren en nauwkeurige facturen verstrekken
  • Snel een externe sessie naar een apparaat starten

Organiseer uw tickets en prioriteer snel

Focus op het werk van de klant. Maak wachtrijen voor tickets om prioriteit te geven aan het werk van teams van technici. Uw klanten halen er ook hun voordeel bij, met een merkportaal waar ze tickets kunnen indienen en hun status kunnen controleren.

  • Creëer workflows en routeringsregels om uw helpdesk te automatiseren en het risico op menselijke fouten in uw ticketingprocessen te elimineren.
  • Creëer zoveel wachtrijen als nodig is op basis van het type probleem, of de technici die het meest gekwalificeerd zijn om het ticket af te handelen, en stuur monitoringwaarschuwingen naar een speciale wachtrij.
  • E-mail klanten vanuit een ticket.

Houd de tijd bij en update tickets onderweg

Maak het uw technici gemakkelijker om de tijd bij te houden. Met de mobiele MSP Manager-app hebben technici toegang tot klantgegevens en kunnen ze deze registreren en tickets maken en beheren, waardoor het werk op locatie wordt gestroomlijnd.

  • Gebruik de tickettimer om nauwkeurig de tijd bij te houden die wordt besteed aan het werken aan problemen voor uw klanten.
  • Ingebouwde timers kunnen met één klik worden gestart en gepauzeerd, en zelfs worden gestapeld voor wanneer technici aan meerdere tickets werken.
  • Geef uw technici rechtstreeks vanaf hun smartphone toegang tot hun helpdesk, zodat ze onderweg tickets kunnen maken en bijwerken.

Toon de volledige schaal van het werk dat u doet

Het patchen van systemen, het uitvoeren van onderhoudstaken of het bewaken van back-ups is niet altijd zichtbaar voor uw klanten. MSP Manager-rapportage helpt bij het weergeven van het werk dat wordt gedaan door de tijd bij te houden die is besteed aan onderhoud en backend-taken.

  • Integreer uw ticketingsysteem met uw RMM om tickets te maken en notities toe te voegen vanaf het RMM-dashboard.
  • Genereer geautomatiseerde tickets voor platformtaken en voeg er eenvoudig tijd aan toe.
  • Gebruik rapporten die de tijd weergeven die aan tickets is besteed en help klanten de waarde die u levert te begrijpen.

Plan terugkerende tickets en afspraken

Beheer het werk van uw team eenvoudig door een planning te maken, terugkerende tickets en afspraken voor uw klanten toe te voegen en de reguliere service en QBR's op schema te houden.

  • Gebruik terugkerende tickets om de tijd bij te houden voor maandelijks proactief onderhoud of reguliere taken die uw technici moeten uitvoeren.
  • Waarschuw medewerkers wanneer er een nieuw ticket aan hen is toegewezen.
  • Gebruik uw interactieve, aanpasbare dashboard om gegevens over tickets, activa, service-items, kennis en klantgegevens te bekijken.

Facturatie automatiseren en nauwkeurige facturen verstrekken

Voorkom geschillen over facturatie met geautomatiseerde tijdregistratie en ticketbeheer. Schakel snelle klantfacturatie, batchfacturatie en export in en integreer het met uw bestaande boekhoudsoftware.

  • Elke factuur wordt geëxporteerd op basis van de bijgehouden tijd en de tarieven die u instelt voor service-items om de nauwkeurigheid te bevorderen en vragen over facturatie te verminderen.
  • Elke factuur bevat gedetailleerde informatie over service-items, tickets, tijdsvermeldingen en onkosten, zodat uw klanten weten waarvoor ze betalen.
  • Exporteer uw facturen in één batch naar QuickBooks, QuickBooks Online en Xero.

Snel een externe sessie naar een apparaat starten

Krijg op afstand toegang tot de apparaten van uw klanten vanuit uw activalijst en vanaf werkruimtepagina's wanneer u complexe taken moet uitvoeren of snel toegang moet krijgen tot geavanceerde functies.

  • Voor accounts die zijn geïntegreerd met uw RMM- of N-central platform voor bewaking op afstand, kunt u een externe sessie naar een apparaat starten, waardoor u kostbare zoektijd en klikken bespaart!

comp-MSPM-dashboard-monitor

Ontdek N-able MSP Manager

N-able MSP Manager biedt u de tools om de klantenservice te verbeteren, de teamproductiviteit te maximaliseren en de inkomsten en winstgevendheid te stimuleren. Deze cloudgebaseerde service handelt alle zaken af, van tijdregistratie en ticketing tot mobiele ondersteuning, facturatie en rapportage.
  • Fysieke en virtuele servers
  • Werkstations
  • Zakelijke documenten
  • Microsoft 365 Exchange, OneDrive en SharePoint

Waarom N-able MSP Manager?

Ticketing, tracking en facturatie hoeven niet moeilijk of tijdrovend te zijn. N-able MSP Manager biedt uw team de tools die u nodig heeft om klanten van dienst te zijn, consistentie te behouden en processen in de loop van de tijd te optimaliseren.
  • Intuïtieve, lichtgewicht oplossing voor ticketing en facturatie voor kleine tot middelgrote MSP's
  • Een eenvoudigere PSA om IT-problemen van klanten snel en efficiënt te beheren
  • Flexibel en schaalbaar
  • Integreert met uw RMM om alles te bieden wat u nodig heeft in één digitale workflow

comp-happy-people